بهترین برندهای حشره کش برقی کدم‌اند؟
بهترین برند حشره برقی

بهترین برندهای حشره کش برقی کدم‌اند؟

حشره کش برقی یکی از پرطرفدارترین حشره کش‌های موجود است که به‌وسیله جریان الکتریکی حشرات را از بین می‌برد. این دستگاه به‌وسیله لامپ‌های جذب حشره، حشرات را به سمت خود جذب می‌کند و پس از برخورد حشرات با الکترودهای حاوی جریان، کشته می‌شوند. انتخاب بین نمونه و برندهای مختلف سخت است و روزانه افراد زیاد با جستجوی بهترین برندهای حشره کش برقی یا بهترین مارک حشره کش برقی، به دنبال رسیدن به یک انتخاب مناسب هستند. در این مقاله با بررسی بهترین مارک حشره کش برقی خانگی سعی کردیم حشره کش‌های برقی موجود را برایتان بررسی کنیم.

خرید بهترین حشره کش برقی

حشره کش برقی خیلی از محدودیت‌های نمونه‌های موجود را ندارد، به‌طور مثال استفاده از موارد شیمیایی در محیط‌های باز و بزرگ و محیط‌های بهداشتی مثل رستوران امکان‌پذیر نیست. همچنین حشره کش صوتی هم معایب و آسیب‌های خاص خود را دارد که برای استفاده طولانی علاوه بر بازدهی کم، برای سلامتی هم مناسب نیستند. حشره کش راکتی هم نیاز به دخالت انسان دارد و عملاً برای تعداد بالای حشره و پشه قابل‌استفاده نیست. بنابراین بهترین حشره کش برای هر محیطی حشره کش برقی است که هیچ‌کدام از این محدودیت‌ها را ندارد. حشره کش برقی را می‌توان در منازل، رستوران‌ها، هتل‌ها و سایر محیط‌های عمومی استفاده کرد. اگر قصد خرید بهترین حشره کش را دارید پیشنهاد ما حشره کش برقی است که در ادامه برندهای متفاوت این حشره کش‌ها را بررسی کرده‌ایم.

بهترین مارک حشره کش برقی

اگر سری به بازار محصولات برقی زده باشید، برندهای زیادی در بازار وجود دارد که البته شاید همگی خوب باشند یا حداقل همگی ادعای خوب بودن دارند. برندهای موجود ایرانی معمولاً کیفیت خوبی دارند اما در انتخاب آن باید به نکات مختلفی توجه کرد. مساحت پوشش دهی هر حشره کش متفاوت است، کیفیت لامپ‌های حشره کش ممکن است متفاوت باشد، وزن، ولتاژ قابل‌استفاده و عوامل زیادی هستند که در انتخاب بهترین مارک حشره کش برقی تأثیرگذار خواهند بود. از بهترین برندهای حشره کش برقی می‌توان به حشره کش برقی صاعقه، حشره کش برقی شهباز و حشره کش برقی شاهین پلاس اشاره کرد. در میان تمام حشره کش‌های موجود در بازار این سه برند ایرانی کارایی و کیفیت بالاتری دارند و توصیه می‌کنیم در انتخاب خود، این سه مورد را در اولویت قرار دهید.

حشره کش برقی شهباز

برند شهباز یکی از باکیفیت‌ترین حشره کش‌‌های برقی خانگی و صنعتی در ایران است. حشره کش شهباز به دلیل کیفیت بالا و مساحت پوشش دهی بالایی که دارد، برای محیط‌های صنعتی کاربرد بسیار زیادی دارد. این حشره کش می‌توان یکی از بهترین حشره کش‌های صنعتی موجود در بازار دانست که اگر مدل مناسبی را انتخاب کنید می‌توانید تا ۲۰۰ مترمربع را با یک حشره کش پوشش دهید. شهباز محصولات خود را با دو لامپ ایرانی و ژاپنی تولید می‌کند که لامپ ژاپنی قیمت نسبتاً بالاتری دارد. اگر قصد خرید حشره کش برقی شهباز را دارید لینک زیر را بازکنید.

لیست قیمت حشره کش برقی شهباز

حشره کش برقی صاعقه

حشره کش برقی صاعقه برای هر محیطی یک مدل خوب دارد. حشره کش‌های برقی صاعقه به دلیل ظاهر خوبی که دارند، برای محیط‌های مسکونی و منازل هم طرفداران بسیار زیادی دارد. فرقی نمی‌کند که برای مساحت ۵۰ متری نیاز به حشره کش دارید یا ۳۵۰ متر، حشره کش برقی صاعقه در مدل‌های بسیار متنوعی ارائه می‌شود که می‌توانید متناسب با محیط خود از آن استفاده کنید. اگر قصد خرید یک حشره کش برقی باکیفیت و زیبا را دارید حشره کش برقی صاعقه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. از طریق لینک زیر مدل‌ها و قیمت حشره کش برقی صاعقه را مشاهده کنید.

لیست قیمت حشره کش برقی صاعقه

حشره کش برقی شاهین پلاس

بازار ایران محدود به دو حشره کش برقی صاعقه و شهباز نمی‌شود. شاهین پلاس با ارائه محصولات باکیفیت یک رقیب قوی برای این دو برند پرطرفدار و معروف است. حشره کش برقی شاهین پلاس قطعات باکیفیتی دارد و ازنظر ظاهری هم برای محیط مسکونی و هم صنعتی مناسب است. حشره کش شاهین پلاس مدل‌های متفاوتی دارد که باید با توجه به مساحت مکان موردنظرتان انتخاب کنید. در فروشگاه الکترواحسان قیمت این محصولات را به‌صورت آنلاین مشاهده کنید.

لیست قیمت حشره کش برقی شاهین پلاس

تفاوت حشره کش برقی و شیمیایی

حشره کش شیمیایی محدودیت‌های زیادی دارد و عملاً برای محیط‌های بزرگ قابل‌استفاده نیست. قرار گرفتن طولانی در معرض مواد شیمیایی می‌تواند باعث آسیب جدی به انسان شود و از طرفی نمی‌توان در محیط‌های باز مثل محیط صنعتی از این نوع حشره کش‌ها استفاده کرد. اما حشره کش برقی به دلیل نداشتن این محدودیت و عوارض و همچنین عدم نیاز به دخالت انسان، یک انتخاب بسیار مناسب و پرطرفدار است. اگر قصد دارید به‌طور کامل تفاوت حشره کش برقی و شیمیایی را بدانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

تفاوت حشره کش برقی و شیمیایی

حشره کش برقی صنعتی

محیط‌های صنعتی معمولاً مساحت بالایی دارد و پوشش دادن این محیط ممکن است نیاز به چند حشره کش دارد. حشره کش‌های صنعتی معمولاً مساحت بالای ۲۰۰ متر تا ۳۵۰ متر را پوشش می‌دهند. همچنین به دلیل باز بودن محیط صنعتی میزان حشرات بیشتری هم در آن وجود خواهد داشت که باعث آزار و اذیت افراد در حال کار شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با توجه به مساحت مکانی که در آن کار می‌کنید و همچنین میزان حشرات موجود در محیط خود، حشره کش مناسب خود را تهیه کنید. برای انتخاب بهتر از بین مدل‌های موجود، با مشاورین الکترواحسان مشورت کنید.

جمع بندی بهترین مارک حشره کش برقی

حشره کش قطعات زیادی دارد که کیفیت هرکدام می‌تواند در عملکرد حشره کش تأثیرگذار باشد. برای انتخاب بهترین برند حشره کش باید محیط موردنظرتان را در نظر بگیرید. از بهترین برندهای حشره کش برقی می‌توان به حشره برقی صاعقه، حشره کش برقی شهباز و حشره کش برقی شاهین پلاس اشاره کرد. هرکدام از این برندها مدل‌های متفاوتی دارند که ممکن است برای محیط موردنظر شما مناسب باشد. مثلاً ظاهر بهتر حشره کش صاعقه باعث شده که پرطرفدارترین حشره کش برقی خانگی باشد. یا برای محیط‌های صنعتی معمولاً حشره کش برقی شهباز و حشره کش برقی شاهین پلاس طرفداران زیادی دارند. البته برای هر محیط و هر مساحتی این برندها یک مدل مناسب دارند که بهتر است با مشورت با ما انتخاب کنید.

نظرات (1)

[…] بهترین برندهای حشره‌کش برقی […]