بهترین مارک ریسه شلنگی
بهترین مارک ریسه شلنگی

بهترین مارک ریسه شلنگی

بهترین مارک ریسه شلنگی یا بهترین برند ریسه شلنگی در بازار ایران کدام است؟ انتخاب بین برندهای ریسه شلنگی انتخاب مهمی است و البته توصیه هم می‌کنیم که نسبت به انتخاب مارک ریسه شلنگی حساس باشید. ریسه شلنگی اطلاعات فنی زیادی دارد که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. بسیاری از این ویژگی‌های فنی را خریدار و مصرف‌کننده عادی نمی‌تواند تشخیص دهد. خرید از برندهای متفرقه که معمولا قیمت بسیار پایین‌تری هم دارند، ریسک انتخاب اشتباه را بیشتر می‌کند و به همین دلیل توصیه می‌کنیم در هنگام خرید ریسه شلنگی، نسبت به برند آن حساس باشید. در ادامه فهرستی از بهترین مارک ریسه شلنگی موجود در ایران ارائه می‌کنیم که انتخاب را برای شما عزیزان ساده‌تر کند.

بهترین برند ریسه شلنگی

بهترین برند ریسه شلنگی بازار کدام است؟ در ایران برندهای زیادی وجود دارد و ازنظر شکل و ظاهر شاید تفاوت زیادی بین آن‌ها وجود نداشته باشد؛ گاهی ازنظر فنی هم تفاوت زیادی دیده نمی‌شود و بعضی برندها کیفیت مشابهی دارند، اما به‌طورکلی خرید از برندهای متفرقه را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم.

ریسه لوپ لایت بهترین مارک ریسه شلنگی

ریسه‌های ال ای دی لوپ لایت یکی از بهترین محصولات موجود در بازار هستند و کیفیت بالایی دارند. این برند ایرانی با بهره‌گیری از متخصصین و مهندسان کشور، به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های ریسه در ایران و خاورمیانه تبدیل شده‌ است. ریسه لوپ لایت گرانتی تعویض دوساله دارد و در صورت بروز مشکل یا خرابی بدون قید و شرط می‌توانید از گارانتی خود استفاده کنید. از مزایای ریسه ال ای دی لوپ لایت می‌توان به تنوع بالا، کیفیت بالای تولید و بازدهی نوری بالا اشاره کرد. ریسه‌های لوپ لایت طول عمر بالایی دارند و در تولید آن از مدار مس با خلوص بالا استفاده می‌شود. ریسه‌های ال ای دی لوپ لایت خاموشی و قطعی در مدار ندارد و به دلیل طراحی با پایه قرقره، متر کردن آن برای فروشندگان بسیار آسان‌تر است.

ریسه شلنگی وولینگ

ریسه‌های وولینگ تولید کشور چین هستند و از چین و پاکستان وارد می‌شوند و به همین دلیل به این ریسه‌ها، ریسه پاکستانی هم گفته می‌شود. ریسه‌های وولینگ کیفیت خوبی دارند و در مدل‌های مختلفی وارد بازار ایران می‌شود. ریسه‌های وولینگ دارای برد مسی هستند و کیفیت بالایی دارند، در فروشگاه الکترواحسان این ریسه در مدل‌های مختلف موجود است. ریسه وولینگ در رنگ‌های سبز، قرمز، بنفش، آبی، انبه‌ای، آفتابی، مهتابی و RGB که دارای ۱۶ طیف رنگ است در فروشگاه الکترواحسان موجود است.

ریسه شلنگی GCC

ریسه شلنگی برند GCC در دو مدل ۱۰ آی‌ سی و ۱۶ آی‌سی تولید می‌شود. مدل ۱۰ آی‌ سی که به مدل اقتصادی معروف است، در بازار پرفروش‌تر است. ریسه‌های برند GCC دارای ضمانت شرکتی هستند و ۱ سال ضمانت دارند. همچنین این ریسه‌ها ۱۰ سوکت رایگان هم دارند که قیمت این ۱۰ سوکت در بازار عدد کمی نیست. ریسه جی‌سی‌سی کیفیت بالایی دارد و یکی از بهترین برندهای ریسه شلنگی موجود در بازار است. برد ریسه‌های شلنگی برند GCC مسی است. برای خرید ریسه شلنگی برند GCC به فروشگاه الکترواحسان مراجعه کنید.

بهترین مارک ریسه شلنگی هفت رنگ

ریسه شلنگی هفت رنگ ازنظر تولید و ساختار تفاوتی با ریسه شلنگی معمولی ندارد و همان تولیدکننده‌های ریسه تک رنگ، ریسه شلنگی هفت رنگ هم تولید می‌کنند. بنابراین از نظر رنگ ریسه، پیچیدگی خاصی وجود ندارد و بهترین مارک ریسه شلنگی هفت رنگ هم همان مارک‌های معرفی‌شده در این مقاله است. اگر قصد خرید ریسه شلنگی هفت رنگ را دارید، محصولات موجود در فروشگاه الکترواحسان را بررسی کنید.

سایر برندهای ریسه شلنگی

برندهای زیاد در بازار ایران هستند که فروش نسبتا بالایی هم دارند؛ مثل ریسه شلنگی لیان نور، ریسه شلنگی استریپ، ریسه شلنگی ونوس و سایر برندهای موجود در بازار. در فروشگاه الکترواحسان سه برند مطرح و برتر لوپ لایت، وولینگ و GCC موجود است و می‌توانید مدل‌های مختلف آن را با قیمت آنلاین و بروز، روی سایت مشاهده و مقایسه کنید.

علت سوختن ریسه شلنگی

یکی از سوالات پرتکرار مشتریان ریسه، علت سوختن ریسه شلنگی یا به طور کلی علت سوختن ریسه‌ها است. در مقالات وبلاگ تخصصی سایت الکترواحسان، سعی کردیم به این سوالات به‌طورکامل پاسخ دهیم. در مقاله زیر در مورد علت سوختن ریسه شلنگی صحبت کردیم که می‌توانید پاسخ کامل به این سوال را در مقاله زیر پیدا کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه سایر مقالات، اطلاعات خود را در این زمینه بیشتر کنید تا در هنگام خرید ریسه شلنگی دچار مشکل نشوید.

علت سوختن ریسه شلنگی

قیمت ریسه شلنگی

قیمت ریسه شلنگی با توجه به مشخصات فنی مختلفی که دارید خیلی متغیر است. احتمالاً شما هم با قیمت‌های متفاوت ریسه شلنگی در بازار روبرو شده‌اید و معمولاً مشتریان عادی که شناختی از اطلاعات فنی ریسه ندارد، در دام این قیمت‌گذاری می‌افتند. برای بررسی قیمت ریسه شلنگی-حتی اگر قصد خرید از فروشگاه ما را ندارد- از فروشگاه آنلاین سایت کمک بگیرید و با مقایسه قیمت‌های آنلاین فروشگاه متوجه خواهید شد که آیا محصول پیشنهاد به شما، محصول خوبی است یا نه. از طریق لینک زیر وارد فروشگاه شوید و اگر سوالی در مورد بهترین برندهای ریسه شلنگی دارید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.