راهنمای خرید بهترین حشره کش برقی خانگی
راهنمای خرید بهترین حشره کش برقی خانگی

راهنمای خرید بهترین حشره کش برقی خانگی

حداقل در شش‌ماهه اول سال، حشرات می‌توانند به‌طور کامل آرامش ما را به هم بریزند. کافی است تصمیم بگیرید کمی استراحت کنید یا برای مدت کوتاهی چراغ‌ها را خاموش کنید؛ به‌محض خاموش شدن چراغ‌ها، صدای حشراتی مانند پشه شروع می‌شود. پشه‌ها، مگس‌ها و بسیاری از حشرات مزاحم دیگری که احتمالاً روزانه با آن روبرو هستید، از بزرگ‌ترین دردسرهای فصل‌های گرم سال هستند. احتمالاً شما هم از روش‌های مختلفی برای دفع حشرات استفاده کرده‌اید اما در این مقاله با بهترین حشره کش برقی خانگی آشنا خواهید شد تا برای همیشه این مشکل بزرگ را حل کنید. اگر شما هم به دنبال خرید حشره کش خانگی هستید باید بدانید که معیارهای خرید حشره کش برقی خانگی چیست و بهترین حشره کش برقی خانگی چه خصوصیاتی دارد، پس مقاله راهنمای خرید حشره کش برقی خانگی را تا انتها دنبال کنید.

انواع حشره کش خانگی

تقریباً همه ما با سموم حشره کش آشنا هستیم و احتمالاً از اسپری یا قرص‌های شیمیایی برای مبارزه با پشه‌ها استفاده کرده‌ایم؛ اما حشره کش‌های خانگی محدود به سموم شیمیایی یا گیاهی نیستند. انواع حشره کش‌های خانگی شامل حشره کش‌های برقی، حشره کش‌های شیمیایی، حشره کش‌های راکتی و حشره کش‌های صوتی می‌شود.

حشره کش شیمیایی

حشره کش‌های شیمیایی را ممکن است در قالب اسپری، پودر یا چسب در بازار دیده باشید. این نوع حشره کش‌ها به دلیل موارد شیمیایی و آلودگی که دارند، معمولاً برای محیط‌زیست و انسان مناسب نیستند و مصرف زیاد آن توصیه نمی‌شود.

حشره کش راکتی

حشره کش‌های راکتی مزیت‌هایی مانند قابلیت شارژ و قابل‌حمل بودن دارند؛ اما محدودیت حشره کش‌های راکتی در این است که محدود به حشرات در حال حرکت در هوا می‌شود و باید حشرات به راکت برخورد کنند تا از بین بروند. بنابراین باید فردی با گرفتن راکت اقدام به از بین بردن حشرات بکند.

حشره کش صوتی

حشره کش‌های صوتی با تولید امواج فراصوت باعث دفع حشراتی مانند پشه و مگس می‌شوند. این حشره کش‌ها به دلیل نداشتن موارد شیمیایی، برای محیط‌زیست مناسب‌تر هستند اما به دلیل عملکرد ضعیف‌تری که دارند برای استفاده در حجم بالا معمولاً مناسب نیستند. حشره کش‌های صوتی قدرت کمتری به نسبت انواع شیمیایی دارند و به همین دلیل ممکن است مجبور به استفاده چندین‌باره از آن‌ها باشید تا حشرات محیط خانه را دفع کنند.

حشره کش برقی خانگی

حشره کش‌های برقی یکی از پرطرفدارترین انواع حشره کش‌ها هستند که با برق‌کار می‌کنند. این حشره کش‌ها با نوری که تولید می‌کنند باعث جذب حشرت به سمت خود می‌شوند و پس از برخورد حشره با حشره کش، از بین می‌روند. در این حشره کش‌ها علاوه بر اینکه آلودگی محیطی وجود ندارد، مانند حشره کش‌های راکتی نیازی به دخالت انسان هم نیست. کافی است حشره کش را در محل مناسبی از خانه نصب و به برق متصل کنید.

معیارهای خرید حشره کش برقی خانگی

در انتخاب هر نوع وسیله‌ای باید معیارهایی را در نظر بگیریم که بتوانیم بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم. حشره کش‌های برقی مشخصات فنی زیادی دارند که باید قبل از تهیه آن بررسی شود. در ادامه چند مورد از معیارهای خرید حشره کش برقی خانگی را بررسی می‌کنیم.

  • مساحت قابل پوشش

در انتخاب حشره کش برقی هم باید قبل از هر چیزی بدانیم برای چه مکانی قرار است حشره کش را تهیه کنیم؟ هرکدام از حشره کش‌ها با توجه به مساحت موردنظر بازدهی متفاوتی دارند. مثلاً حشره کش برقی ۸*۱ برای خانه‌های تا ۵۰ متر مناسب است و اگر برای خانه بزرگ‌تری نیاز به حشره کش دارید، باید حشره‌کش دیگری را انتخاب کنید. حتماً در انتخاب حشره کش به مساحت قابل پوشش حشره کش دقت کنید.

  • نوع لامپ

تنها ابزار جذب حشرات توسط حشره کش برقی، لامپ‌های آن است. دقت داشته باشید که لامپ حشره کش uv و جذب‌کننده حشرات باشد.

  • ولتاژ

اگر حشره کش را برای منزل خود تهیه می‌کنید حتماً باید برق ۲۲۰ ولت کار کند. پیش از تهیه حشره کش دقت کنید که حشره‌کش موردنظرتان با چه ولتاژی کار می‌کند.

  • وزن و ابعاد

وزن زیاد یا ابعاد بزرگ حشره کش ممکن است محدودیت‌هایی برایتان داشته باشد. معمولاً حشره کش‌های خانگی کمتر از ۱۰ کیلوگرم وزن ‌دارند.

  • سایر موارد

مواردی مانند گارانتی، برند حشره کش، توان مصرفی، تعداد لامپ و… از دیگر عواملی هستند که قبل از تهیه حشره کش بهتر است به آن توجه داشته باشید. حتماً قبل از تهیه هر نوع حشره کش با مشاورین متخصص این حوزه مشورت کنید تا بهترین حشره کش خانگی مناسب با محیط خودتان را انتخاب کنید.

مشاوره خرید حشره کش برقی

حشره کش برقی یک وسیله الکتریکی با مشخصات فنی گسترده است که تهیه آن نیاز به مشورت با متخصصین دارد. مشاورین وب‌سایت الکترواحسان به‌صورت ۲۴ ساعته همراه شما هستند که بهترین حشره کش خانگی را انتخاب کنید. با توجه به محل زندگی، مساحت خانه، نوع حشرات و عوامل دیگر، مشاورین ما بهترین پیشنهاد ممکن را برایتان خواهند داشت.

بهترین حشره کش برقی خانگی

بهترین حشره کش‌ برقی خانگی برای هر محیطی متفاوت است. در بین برندهای موجود در بازار، برندهای صاعقه، شهباز و شاهین پلاس طرفداران بیشتری دارند که دلیل اصلی این استقبال کیفیت خوب محصولات است. مدل‌های زیاد و متنوع این برندها باعث شده است که برای هر نوع مساحت و شرایطی که داشته باشید، چند گزینه خوب برای انتخاب وجود داشته باشد. لامپ uv، برق ۲۲۰ ولت، توان مصرفی مناسب، قدرت جذب بالای حشرات، وزن و ابعاد مناسب و البته گارانتی ۲ ساله، از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این برندها است که آن‌ها را در لیست بهترین حشره کش برقی خانگی قرار می‌دهد.

نظرات (4)

[…] راهنمای خرید بهترین حشره کش برقی […]

[…] راهنمای کامل خرید بهترین حشره کش برقی […]

محسن امیری

سلام
مرسی از مقاله خوبتون. به نظرم بهترین حشره کش برقی خانگی برند صاعقه هست که هم قشنگه هم کارایی خوبی داره.

    پویا محمدپور

    سلام محسن عزیز.
    ممنون که وقت گذاشتی و مقاله رو خوندی. بله برند صاعقه جز بهترین حشره‌کش‌های برقی موجود تو بازاره. تو لینک زیر حشره کش برقی صاعقه موجوده:
    انواع حشره کش برقی صاعقه